Geen categorie

Getuigenis van een klant

Gepubliceerd op 20/09/2019

Print Afdrukken

Het netwerk van 1,2,3 AutoService komt een wanhopige jongeman te hulp.


Enkele weken geleden nam Jonathan contact op met de redactie van RTL Info. Zijn wagen stond voortdurend met pech aan de kant en hij vond het jammer dat er geen monteurs waren die hun hart lieten spreken.

Een hart voor mensen

Na op rtl.be de noodkreet van Jonathan te hebben gelezen, reageerde ons 1,2,3 AutoService-netwerk onmiddellijk. Wij namen contact op met de jongeman en knapten zijn auto op.

"Dit was een prima gelegenheid om deze man een plezier te doen en tegelijk de kwaliteit van ons netwerk te testen", verklaart David Colantonio, commercieel directeur van het netwerk. "Zouden wij slagen waar andere garages faalden?"

Het resultaat?

Garage JL One in Vorst ontfermde zich over alle mechanische problemen.

"Ik werd hartelijk onthaald door de garagist. Niet te vergelijken met de andere ketens waar ik al had aangeklopt. Mijn auto rijdt als nieuw, ik ben in de wolken. Ik weet niet hoe ik u kan bedanken", aldus een gelukkige Jonathan.

De opdracht van 1,2,3 AutoService

Het verhaal van Jonathan is het bewijs: bij 1,2,3 AutoService bieden wij u de beste technologie, gegarandeerde diensten, met duidelijke offertes en gedetailleerde facturen, en service in de ware zin van het woord.

En dat allemaal tegen de scherpste prijs en met een glimlach bovendien.

Wilt u meer weten? Neem contact op met een garage in uw buurt.

Lees de volledige tekst op rtl.be.

Onze leveranciers

Newsflash

Newsflash

Ontvang ons nieuws & handige tips